Hesabım
Sepetim
Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
 
Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla listeledik.
Farklı sorularınız için, üyelik girişinizi yaptıkdan sonra, mesajlarım kısmından bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Verdiğim siparişi nasıl iptal edebilirim

Vermiş olduğunuz siparişi iptal etmek için, üyelik girişinizi yapınız, daha sonra mesajlarım bölümünden sipariş numarası ile birlikte siparişimi iptal etmek istiyorum diye mesaj atınız. Mesajınız bize ulaştığında siparişiniz iptal edilir ve size iptal bilgisi gelir.

Bu bilgiler sizin için yeterli değilse, lütfen üyelik girişinizi yaparak mesajlarım kısmından bize mesaj atabilirsiniz.

Teşekkürler.

2- Aldığım ürünü nasıl iade edebilirim

Online sitemizden, satın aldığınız ürünü, faturası ile birlikte orijinal kutusunda, üyelik girişi yapıp, siparişlerim bölümünden iade et butonuna basarak, hangi ürünü iade etmek istiyorsanız onu seçip iade nedeninizle birlikte bize talebinizi iletmelisiniz.

İade ve değişim işlemleriniz için karşı ödemli olarak 201942925 kargo koduyla YURTİÇİ KARGO  ile Hamidiye Mah. Girne cad. N0:58/A Kağıthane/İSTANBUL Adresine gönderebilirsiniz.

Ürün bize ulaşdıktan sonra üç iş günü içerisinde iade işleminiz gerçekleştirilir.

ALICI ve/veya ALICI'nın teslimat yapılması istediği kişi ve/veya kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda, garanti şartları içinde gerekli onarım veya değiştirme işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICI'ya, ALICI tarafının teslim aldığı tarihten başlayarak 7 gün içinde Aras Kargo ile gönderilir ve kargo ücreti SATICI tarafından karşılanır. 

Bu bilgiler sizin için yeterli değilse, lütfen üyelik girişinizi yaparak mesajlarım kısmından bize mesaj atabilirsiniz.

Teşekkürler.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.