Hesabım
Sepetim

Yardım

1- SİPARİŞİM NE KADAR SÜREDE HAZIRLANIR ?
Siparişiniz sistemimize ulaştığında 1 ile 3 iş günü içinde kargoya verilir.

2-HANGİ KARGO İLE TESLİMAT YAPILIYOR NE KADAR ÜCRET ALINIYOR ?
600 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretini biz ödüyoruz. 600 TL altındaki alışverişlerinizde aldığınız ürün adeti fark etmeksizin 39 TL kargo ücreti ödüyorsunuz. Ürünleriniz  Aras Kargo ile gönderilir.

3-ALDIĞIM ÜRÜNLER NASIL PAKETLENİYOR? İÇİNDEKİ ÜRÜNLER GÖZÜKÜYORMU?
Ürünleriniz tamamen kapalı kutu içinde gönderiliyor ve kesinlikle içi gözükmüyor. Üzerinde aldığınız ürün hakkında bilgi ve açıklama yazmıyor,faturası zarflanarak kargo poşetinde geliyor.gönderici kısmında Ayyıldız yazıyor.

4-ÖDEME SEÇENEKLERİ NELERDİR ?
Kredi kartı, havale veya EFT  ile alışverişinizi yapabilirsiniz. Havale veya EFT ile oluşturduğunuz siparişlerinize %5 indirim uygulanır.

Havale ve EFT ile ödemek isterseniz,


YAPI KREDİ BANKASI IBAN TR45 0006 7010 0000 0060 9392 47

Hesap Adı : AYYILDIZ TEKSTİL VE SATIŞ MAĞAZALARI TİC. A.Ş.

5-ANLAŞMALI OLMAYAN BANKA KARTLARI İLE NASIL ÖDEME YAPABİLİRİM ? 
e-alışveriş sitemizde bütün bankaların Mastercard ve Visacard'larını kullanarak tek ödeme seçeneği ile alışveriş yapabilirsiniz.


6-SİPARİŞİMİ VERDİĞİMDE NASIL TAKİP EDEBİLİRİM ?
Üye girişi yaptıktan sonra kargo takip butonuna basarak kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

7-HAFTA SONU SİPARİŞ VERDİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLİR ?
Cuma günü 12.00'den sonra verilen siparişlerde ürünleriniz ilk iş gününde işleme alınır.

8-HEDİYE GÖNDEMEK İSTİYORUM FİYAT GÖZÜKÜCEK Mİ ?

Hediyelerinizi gönderirken yapmanız gereken tek şey hediye göndereceğiniz kişinin adresini ayrı, fatura adresini ayrı yazmanız gerekmektedir. Böylelikle fatura size hediye ise göndereceginiz kişiye gönderilecektir. Ürünlerin fiyat etiketleri kopartıldığı için hediye gönderdiğiniz kişi fiyatlarını göremez.

9-ÖDEME ANINDA KREDİ KARTIMI KABUL ETMİYOR NE YAPMALIYIM? 
Alışverişin en son aşamasında kredi kartı bilgileriniz, online olarak bankaya iletilerek provizyon istenir. Provizyon alınması durumunda, siparişiniz tamamlanır ve sistem tarafından onaylanır. Kısa bir süre için banka ile irtibatın kesilmesi halinde provizyon talebi geri çevrilebilir. Böyle bir durumda kısa bir süre sonra tekrar denemelisiniz. Kredi kartınız sürekli olarak reddediliyorsa aşağıdaki sebeplerden kaynaklanmış olabilir.

-Yanlış kredi kartı numarası girilmiş olabilir.
-Kredi kartı tipi (VISA - MASTER) yanlış seçilmiş olabilir.
-Kredi kartınızın limiti dolmuş olabilir.
-Kredi kartınızın son kullanma tarihi geçmiş olabilir.
-Kredi kartınızın internet üzerinde kullanıma açık olmayabilir.(Bankanızı arayınız.)
-İnternet bağlantınız kopmuş olabilir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.