ÜCRETSİZ TESLİMAT 250 TL VE ÜZERİ SİPARİŞLERDE
Menü
Hesabım
Sepetim

Yardım

1- SİPARİŞİM NE KADAR SÜREDE HAZIRLANIR ?
Siparişiniz sistemimize ulaştığında 1 ile 3 iş günü içinde kargoya verilir.

2-HANGİ KARGO İLE TESLİMAT YAPILIYOR NE KADAR ÜCRET ALINIYOR ?
75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretini biz ödüyoruz. 75 TL altındaki alışverişlerinizde aldığınız ürün adeti fark etmeksizin 6 tl kargo ücreti ödüyorsunuz. Ürünleriniz Yurtiçi Kargo ile gönderilir.

3-ALDIĞIM ÜRÜNLER NASIL PAKETLENİYOR? İÇİNDEKİ ÜRÜNLER GÖZÜKÜYORMU?
Ürünleriniz tamamen kapalı kutu içinde gönderiliyor ve kesinlikle içi gözükmüyor. Üzerinde aldığınız ürün hakkında bilgi ve açıklama yazmıyor,faturası zarflanarak kargo poşetinde geliyor.gönderici kısmında Ayyıldız yazıyor.

4-ÖDEME SEÇENEKLERİ NELERDİR ?
Garanti Bankası, İş Bankası, Finansbank, Yapıkredi, Akbank kredi kartlarına taksit seçeneği ile alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Havale ve EFT ile ödemek isterseniz,
Garanti Bankası Hesap No : 6297026 (İST . Çağlayan / Şube Kodu 403 ) - TR37 0006 2000 4030 0006 2970 26
İş Bankası Hesap No : 81323 (İST . Borsa Şubesi - Şube Kodu 1125 )- TR85 0006 4000 0011 1250 0813 23
Hesap Adı : Ayyıldız Tekstil Satış Mağ. Tic. A.Ş.

5-ANLAŞMALI OLMAYAN BANKA KARTLARI İLE NASIL ÖDEME YAPABİLİRİM ? 
e-alışveriş sitemizde bütün bankaların Mastercard ve Visacard'larını kullanarak tek ödeme seçeneği ile alışveriş yapabilirsiniz.


6-SİPARİŞİMİ VERDİĞİMDE NASIL TAKİP EDEBİLİRİM ?
Üye girişi yaptıktan sonra kargo takip butonuna basarak kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

7-HAFTA SONU SİPARİŞ VERDİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLİR ?
Cuma günü 12.00'den sonra verilen siparişlerde ürünleriniz ilk iş gününde işleme alınır.

8-HEDİYE GÖNDEMEK İSTİYORUM FİYAT GÖZÜKÜCEK Mİ ?

Hediyelerinizi gönderirken yapmanız gereken tek şey hediye göndereceğiniz kişinin adresini ayrı, fatura adresini ayrı yazmanız gerekmektedir. Böylelikle fatura size hediye ise göndereceginiz kişiye gönderilecektir. Ürünlerin fiyat etiketleri kopartıldığı için hediye gönderdiğiniz kişi fiyatlarını göremez.

9-ÖDEME ANINDA KREDİ KARTIMI KABUL ETMİYOR NE YAPMALIYIM? 
Alışverişin en son aşamasında kredi kartı bilgileriniz, online olarak bankaya iletilerek provizyon istenir. Provizyon alınması durumunda, siparişiniz tamamlanır ve sistem tarafından onaylanır. Kısa bir süre için banka ile irtibatın kesilmesi halinde provizyon talebi geri çevrilebilir. Böyle bir durumda kısa bir süre sonra tekrar denemelisiniz. Kredi kartınız sürekli olarak reddediliyorsa aşağıdaki sebeplerden kaynaklanmış olabilir.

-Yanlış kredi kartı numarası girilmiş olabilir.
-Kredi kartı tipi (VISA - MASTER) yanlış seçilmiş olabilir.
-Kredi kartınızın limiti dolmuş olabilir.
-Kredi kartınızın son kullanma tarihi geçmiş olabilir.
-Kredi kartınızın internet üzerinde kullanıma açık olmayabilir.(Bankanızı arayınız.)
-İnternet bağlantınız kopmuş olabilir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.